klik klik klik

Friday, June 18, 2010

I want to be a SUPERMOM/ SUPERWOMAN

Saya ingin mengambil kesempatan di sini untuk memohon maaf kepada semua.... 
kebelakangan ini saya teramat sibuk dengan pelbagai agenda dan perkara-perkara yang perlu ditangani sehingga tidak sempat hendak membuat n3 baru, menjawab tag (maaf Ezany...auntie tak sempat nak jawab), membalas panggilan dan sms (kak Aton ... saya akan cuba sedaya upaya nak jumpa sendiri nak serahkan hadiah EG saya kepada akak) , cuti sekolah lagi..anak-anak pun demand masa kita nak melayan dia orang...apalagi anak sulung saya ada balik bercuti sekejap.... dan sebagainya (the list goes on and on and on...)...dan saya jangkakan kebizian (amboi...eloknya bahasa! sure ramai cikgu bahasa marah saya nanti!!), kesibukan saya ini akan berlarutan hingga ke bulan hadapan.....
Hurm..terasa macam diri ini ingin menjadi ......

SUPERMOM ... SUPERWOMAN!!!!..


(gambar ihsan dari internet)

2 comments:

  1. kebetulan..berblogwalking tetiba tengok tajuk entry kita sama lak...heheheh:) i like it..anyway salam perkenalan

    ReplyDelete
  2. "salam kak azah,sabar,semoga sihat,baru dpt buat semua kerja.kdg2 rasa mcm nak jd surirumah je.tapi,kalau tak sibuk mulalah lenguh badan.baik keja, lagipun, kalau kerja,senang sikit nak joli ,hehehe"

    shas

    ReplyDelete