klik klik klik

Sunday, April 17, 2011

Geng PML lagi....

Salam..lama sudah tidak berupdate blog ini...lesibukan dgn tugas hakiki menghalang dari berbuat demikian... tapi malam tadi, sempat juga salah seorang ahli PML berkunjung ke rumah ku utk membeli piring... kami berkenalan melalui "MukaBuku" ...
alahaii...muda dan lemah lembut saja adik Zefa ini...baru mempunyai anak 2 orang...
ok lah..mari saya kenalkan kepada rakan bloggers sekelian...ini lah dia...
Zefa Ibu Maryam ...begitu lah nama diberi di MukaBuku...
apa yang dibeli oleh Zefa? 
inilah dia...eh eh..bukan semua tu...piring kuih 4 ketul tu aje... yang lain Zefa dapat dari pelbagai tempat...
cantik pulak bila dah bergabung begini... saya tak kumpul bunga ni... saja beli dah terjumpa kat kedai apek sewaktu balik kampung lama dulu... boleh lah share dgn rakan2 bloggers dan MukaBuku...
ok...bye bye... nak sambung kerja semula...

2 comments:

  1. kak azzah.. rasa mcm masuk tv lak.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. ooo muda lagi zefa ni...jelous tgk koleksi dia

    ReplyDelete