klik klik klik

Sunday, August 14, 2011

Pelita antik di Turki

Salam 14 Ramadhan..tak sedar sudah hampir separuh bulan Ramadhan berlalu...
buat teman-teman sekelain, harap maaf sekarang saya sudah tidak dapat update blog sekerap dahulu... kekangan masa dan kesibukan kerja dan rumah tangga..hurmm..macam lah orang lain tak sibuk kan...! hehehe...
oklah..kali ni saya nak kongsi sesuatu semasa percutian saya ke Turki tempohari...

Berdekatan hotel saya tinggal, terdapat sebuah cafe' ..semasa lalu lalang ditepi cafe tersebut setiap hari, saya perasan sesuautu di atas meja-mejanya. Di atas setiap meja terdapat sebuah pelita antik berwarna merah..diisi pula dengan minyak tanah (org Malaysia panggil minyak tanah...lah) ..

sama spt pelita antik di rumah saya..dan juga kebanyakan collectors pelita...

No comments:

Post a Comment