klik klik klik

Sunday, November 13, 2011

SPM 2011

Esok Isnin 14hb November 2011 akan bermulah peperiksaan besar dalam sistem akademik sekolah menengah iaitu SIJIL PELAJARAN MALAYSIA atau lebih dikenali dengan SPM sahaja.
Tahun ini saya tiada anak yang akan menduduki peperiksaan ini, namun saya tidak mahu ketinggalan untuk mengucapkan Salamat Maju Jaya kepada semua calon-calon SPM dan mendoakan agar mereka, terutamanya anak2 saudara-mara, sahabat-handai dan rakan bloggers yang mungkin juga ada yang terdiri dari kalangan pelajar Tingkatan Lima ...nasihat auntie, bacalah doa penerang hati, mohonlah kepada Allah kerana sekarang tiada masa lagi bagi anda untuk membuat persiapan, sekarang hanyalah masa untuk anda membuktikan segala persiapan yang telah dilakukan selama ini...
SEMOGA ALLAH SWT PERMUDAHKAN URUSAN MENJAWAB SOALAN DAN MELAPANGKAN DADA DAN FIKIRAN DARI PERASAAN KUSUT, DAN DAPAT MENJAWAB DENGAN TENANG DAN FIKIRAN YANG TERBUKA DAN LAPANG.SEMOGA ALLAH JUGA MELANCARKAN SEGALANYA.
AMEEN.

2 comments:

  1. Samalah kita. Ingin mengucapkan selamat menduduki peperiksaan pada semua calon-cakon SPM. Semoga berjaya dengan cemerlang.

    ReplyDelete
  2. tringat kngan smasa ambik exam dlu..pnuh debaran..tp kna rileks jer... gud luck buat smua calon2 spm

    ReplyDelete