klik klik klik

Sunday, January 8, 2012

Pink Yellow Roses

Ini lah koleksi Pink Yellow Roses yang saya ada... 

segan nak keluarkan dari dalam almari antik tu..ambil gambar dalam rumah dia aje lah ...
Teko tinggi lampai tu dengan sugar pot dan creamer serta cawan 2, dari Tasha Cantik...
Teko bulat gemukss tu beli dari Ajmah kalau tak silap ... lupa dah...lama sangat peram dalam kotak ..hehehe
cawan2  ML pulak 4 set dari Taj ...12 set dari k-rol Mudah ....
dan paling terbaru 6 set cawan mini dari bro Shariffuddin Mahmood Batu Pahat ...tapi 2 set dah selamat jual pada Kak Zue (AuntyZue Green - FB) 
Pelita cun melecun itu pulak jauh datangnya dari Ratna , Jakarta ...
ada cerita di sebaliknya ... sebenarnya saya bukan nak beli pelita dari Ratna... tapi sebab ada masalah sikit..Ratna ganti dengan pelita ini ... anyway akak suka sangat Ratna ...terimakasih...

Pinggan mangkuk pun ada juga.. tapi malas nak keluarkan dari dalam kabinet ... huhu..nanti lah bebila saya rasa "rajin" sikit saya akan keluarkan ...

tapi rasnaya saya nak letgo 4 set cawan ML tu, sebab banyak sangat..tak ada tempat nak letak ...

 condition sangat mantopss! Rim emas masih berkilat lagik 
Ada 2 garis emas di bawah cawan...cop lama

SOLD

No comments:

Post a Comment