klik klik klik

Sunday, April 11, 2010

Berjumpa Bloggers Antik & Tokey Pelita

Minggu lepas kali pertama berjumpa dengan Kak Yon @ Kak Rose dari Yon's Home Decor.
Seronok dapat berbual dengan Kak Yon @ Kak Rose..lemah lembut Kak Rose ni... matang dan banyak pengalaman... tujuan saya berjumpa Kak Rose kerana hendak mengambil barang yang dibeli dari beliau...(nantilah lain kali saya buat entry tu..sebab baru selesai basuh, belum sempat nak susun ambil gambar lagi)
Bersama Kak Yon@Kak Rose di tepi Tasik Shah Alam... 
jumpa pun sekejap aje...borak2 sambil berdiri antara kereta kami di parking lot...

Semalam pula, hari Sabtu, saya ke Amcorp Mall untuk menghantar barang eija si tokey pelita... ramai lagi collectors pelita di sana, termasuk lah tokey pelita dan collectors pelita yang saya rasa paling banyak pelitanya..(berdasarkan gambar2 di blog beliau..) siapa lagi kalau bukan Lia dari Lia Cantiq Collections...

Ini lah Eija tokey Pelita dari JB... sebelahnya Nor (Pulapol ...baik2 ini ibuk polisi nih..)..

Ini pula tokey pelita lagi sorang...Lia Chantiq.....

Ini saya dgn Wai (betul ke ni? lupa pulak...!! sorry..)...dia pun collector pelita jugak...penuh dah stu beg bawah meja tu dgn pelita yg dibeli... hehehe...

Akhirnya setelah memberi barang Eija, saya pun minta diri nak balik... tak ada beli apa2 pun...suka tgk pelita2 cute dan cantik tu, tapi kalau saya start collect..mana lah saya nak letak semua pelita tu... adalah beberapa pelita yg saya jumpa kat kedai apek dan beli dgn Eija dan ida isk seketui dua..cukup lah...buat syarat aje...

No comments:

Post a Comment