klik klik klik

Thursday, June 9, 2011

Lagi kunjungan Rakan Blogger

ALhamdulillah..murah sungguh rezeki ku pada hari yang sama Cikgu Rizal dan Cikgu Shah datang rumah..pada sebelah petang nya pula Kak Aton bersama adiknya pula singgah ke rumah. Kak Aton ada urusan di Shah Alam, dan terus singgah ke rumah...
Kak Aton dan adik dan anak saudara Kak Aton...
huhu..apa atas meja tu...jamu teh kosong aje utk Kak Aton dan adik...

Sebenarnya Kak Aton datang nak ambil mug dan teko mini biru yang saya jual hari tu... dan saya pula nak bagi Kak Aton cawan EG PML 2011 untuk Kak Aton... ada cerita di sebalik EG PML 2011 ini... partner saya yang sebenar bukan lah KAton, tapi disebabkan ada masalah sikit...akhirnya ditakdirkan Allah akhirnya Kak Aton juga yg menjadi partner saya... sama seperti partner saya semasa EG 2010 dahulu...
Saya harap Kak Aton suka dengan pemberian saya itu...

No comments:

Post a Comment