klik klik klik

Monday, June 6, 2011

Tureen J&G Meakin 4 musim

Alhamdulillah...berakhir sudah pencarian tureen J&G Meakin 4 musim! dengan tibanya tureen Meakin Jade ke teratak ku tepat jatuh pada tarikh Hari Lahir ku! kira itu lah hadiah istimewa dari diri ku untuk diri ku!!! hahaha...tak ada orang nak bagi hadiah..kita bagi hadiah kat diri sendiri sudah lah kan...dan paling saya tidak lupa rezeki ini saya dapat hasil dari pertolongan kawan-kawan FB dan blogger juga...si dia yang berkenaan ..akak ucapkan terimakasih daun keladi...lain kali boleh tolong lagi...!!! walaupun ketika itu saya tidak dapat bukak FB karana berada di kampung
 terimakasih juga kepada penjual tureen tersebut..kerana meyimpan nya utk saya...

 Pandangan dari atas .... tureen Meakin 4 musim ,
Musim Sejuk (Winter) ~ Celeste, 
Musim Bunga (Spring) ~ Rosa,
Musim Panas (Summer) ~ Jade
Musim Luruh (Autumn) ~ Sunshine
 Anggun bergaya mengikut giliran....
 Menayangkan cop mohor masing-masing! ahaks....
 Aksi gaya yang berbeza...
 Kembali bersatu....

Selain dari tureen Rosa yang biasa...rezeki saya juga sekali dapat 2 tureen Rose Cinderella...2 biji sekali dapat......

4 comments:

  1. Tahniah kak, dah dpt idaman hati :)

    ReplyDelete
  2. salam azah,,

    untung badan dapat 4 musin tureen ni..kalau dah jemu letgo kat akak ya..

    ReplyDelete
  3. saya pun baru je nak kumpul pml...seronok la pulak

    ReplyDelete
  4. tahniah azah...dah dpt 4 kaler tureen meakin ni, berseri2 ya :)

    ReplyDelete