klik klik klik

Wednesday, June 8, 2011

Menerima kunjungan tetamu @ rakan FB

Semalam, lagi rakan FB dan blogger datang bertandang ke rumah... mulanya Cikgu Mohassah sorang saja datang...itu pun setelah beberapa kali appointment terkasa di pinda dan ditukar..akhirnya sampai juga Cikgu Shah ke teratak saya.  Tujuan Cikgu Shah adalah hendak mengambil barang PML yang hendak dibelinya....
Jom layan gambar...



Selepas beberapa ketika...Cikgu Rizal pula datang menghantar barang saya...apa ya barang tu??? jeng jeng jeng... cuba tengok atas meja tu ada apa? ...hehehe
Isk isk isk...Cikgu Shah asyik tenung tenung aje set Johnson Bros Khyber hijau tu..!!! Puas mengecek denan saya nak beli sikit, tapi bukan saya tak nak jual...tapi itu semua harta warisan turun temurun dari arwah nenek saya, pass pada Mak Ngah saya dan akhirnya kepada saya..kalau cawan tu saya beli sendiri, mmg saya dah jual pada Cikgu Shah....
Akhirnya...walau tak dapat memilikinya, Cikgu Shah dengan baik hati telah menolong menyusun cawan2 saya itu...teriakasih Cikgu Shah...memang berseni tangan Cikgu Shah ni...

dan terimakasih Cikgu RIzal kerana sudi tolong belikan dan tolong hantar tiffin biru itu...

3 comments:

  1. salam azah...
    sape la yang tak like tenguk koleksi azah yg hebat..memang akan tergoda hihi
    azah..korek lg pml yg tetinggal dlm kotak tuuu, mesti ade untuk akk..

    ReplyDelete
  2. bertambah jatuh cinta dah ni tgk koleksi2 nih...baru je nak start mengumpul

    ReplyDelete
  3. salam kak azzah, waaa...comel sungguh barang yg dibawa rizal tu. saya pun tengah mengidam juga ni, kalau dapat merah..best nya..:)

    ReplyDelete